onsdag 18 juli 2012

Festen ♥


Den fest som jag nämnde i förra blogginlägget, blev lyckad!
I fredags ägde den rum och vi blev uppåt 200 pers.
Jag kom till teatern någon timma innan det öppnades för allmänheten.
Dörrarna var låsta så klart, men jag ringde och dom öppnade.
När jag klev in så förbereddes det sista här och var. Musik var på full hals,
och det var Nikki Barr (artist) som stod på scenen och repeterade.
När vi öppnade dörrarna till entrén, så kunde festen börja!...


Dansuppvisningar och scenframträdanden...
Där emellan höjdes DJ- bordet upp framför scenen, som fick alla att rocka loss.
Även personalen var på glatt humör och emellanåt tog sig tid att dansa med.
Även jag så klart. Mingel bland allt trevligt folk blev det givetvis också.
Han jag hade som danslärare i street, var också med och uppträdde.


Kul att se teatern i disco anda, så att säga.
Folk hejade under dansuppträdanden och alla var på riktigt gott humör!
En perfekt kväll för att lära känna alla ytterligare.
Btw! Den där salami-pirogen jag valde som käk i köket, var riktigt god!


Det var sjukt kul att jobba på Arbisteatern denna kväll och natt ♥
Showbiz fölk, uppträdanden, trevligt mingel & dansande personal..
Kan man ha en bättre arbetsplats lixom  ツ

Inga kommentarer: