söndag 22 april 2012

Cinema

I onsdags var jag på kvälls bio. Såg Titanic i 3D.
Det är nått visst att gå på bio. Alltför sällan man gör det faktiskt.
Popcorn, godispåse och en dricka är också nödvändigt på bio.
Hela salen snyftade under filmens gång. Inklusive jag *hihi*
Hade tänkt att gå på bio i Stockholm först, just för att miljöbytet är 
tillfredsställande, men tänkte att jag gör det nån gång framöver istället.


Veckan har varit givande som vanligt. Kul att träffa alla trevliga människor.
Jag älskar ju när man kommer in i spännande diskussioner, vilket vi gör.
För övrigt så förbredde jag en hel del under veckan.
Papper, bokningar och lite fix. Har massa kuligt att se fram emot nu.
Livet är till för att Fyllas! Man ångrar bara vad man Inte gjort och Inte vågat.

1 kommentar:

Tiggir sa...

Titanic är en bra film! Såg den i USA nu när man var..
Kram