lördag 10 mars 2012

Veckan


Kroppen vänjer sig vid rutiner, så jag vaknar tidigt även då jag är ledig.
Städat inne på toa nu. Kommer snart dammsuga, moppa, damma och skrubba köket.
För att nämna lite kort om veckan... Influensan blev lite sämre igen,
för att jag växlat lite för Mkt på att vara inne och ute, som ju förvärrar bl.a hostan.
Förra veckan gick jag ju på kursen med feber och feber-svettningar,
 men har försökt att vila upp mig om kvällarna iallafall och igår var jag ju ledig,
så då höll jag mig faktiskt hemma helt. Vilket verkar ha hjälpt hittills.
Vill ej sjukanmäla! Givande att planera framtiden enligt hur man Själv drömmer!


I onsdags så promenerade vi iväg ett gäng till Visualiseringscenter,
för att se 3D film i taket. Har vart på nått liknande i Göteborg. Lite häftigt!
Kan också tala om att armar och muskler skakar, då man bär en 15kg 
fodersäck mellan alla stora avstånd till buss och spårvagns hållplatser överallt. 
Men vad gör man då man ej har bil. Sen är jag ju Envis också!

Strix Television har gett ut sitt nummer och vill att jag ringer dom angående 
att göra en intervju med dom, inför ett nytt tv-program.
Antar att programmet sen sänds på tv3. Funderar på hur jag ska göra.
Får se vad jag kommer fram till för beslut helt enkelt.


Ja, det var lite random om vad som har hänt denna veckan.
Final i Melodifestivalen ikväll och i år är det extra kul att följa veckorna.
Verkar va fler som tycker det eftersom det är Extremt många Fler tittare i år!
Tycker att det finns flera bra final bidrag, men jag hejar ju på Loreen.
Uppträdandet, låten... Ja allt är kanon! Ikväll blir det att korka upp bubbel!

Inga kommentarer: