torsdag 9 februari 2012

So Excited


Det har blivit tidiga mornar. Idag fick jag gå upp 6.30.
Har varit en Givande morgon och trevliga samtal med andra människor.
Känslan av att ingen dömer en enligt fack och fördomar...
Att få beröm, att få känna sig respekterad, sedd som individ och förstådd,
vilket i min situation är svårt i dagens samhälle.
Skönt också att höra folk berätta om liknande händelser, känslor osv.
Jag har även som vanligt blitt lite populär för att min dialekt är så skön haha!
Kom precis hem, men ska iväg i eftermiddag igen,
så nu hinner jag få något i magen, samt göra klart min lilla läxa.
Ska se till att hinna värma med också. Fryser ju hela tiden..

Efter jag formaterade om datorn, så kom jag inte in på facebook på 3 dagar.
Förutom allt jag hade inplanerat om dagarna,
så passade jag på att städa och lite sånt också. Skönt att ha det gjort!
Måste erkänna att det varit rätt skönt att vara utan facebook Helt.
Jag kan iallafall känna titt som tätt att jag är trött på den världen.

Övernattning i Stockholm är fixat och nu letar jag restauranger i centrum.
Vore gott att äta på nått trevligt ställe som har kanske nån fin filé,
eller nån god kött bit av något slag och tex en rödvinssås till eller nått.
Vi åt nått sånt på Klassåterträffen och det var sjukt Gott!
Man äter såna underbara smaker alltför sällan.
Nu har jag iallafall några olika saker att längta till och se fram emot!
Det är så det spritter i mig! Vill sätta igång lixom!
Men ett steg i taget! Ser iallafall fram emot att få uppleva detta året!

2 kommentarer:

Hemmet Är Min Borg sa...

Hoppas dina möten går framåt , och ja Facebook där har jag gjort en riktigt rensning nu, ska bara ha dem som jag har kontakt me , lycka till med ett bra ställe att äta på i Stora staden , dit vill jag oxå ;)) ja du vet
Kram

Josefina sa...

haha ja jag vet allt varför du vill dit :))
Säg till när du e redo, så åker Vi till Stockholm ihop!
Den staden får jag ändå aldrig nog av ♥

Pözzz