fredag 3 februari 2012

Organiserat kaos


Det har varit rent känslomässigt Kaos sen jag kom hem efter nyår.
Har inte känts Alls kul att komma hem till Norrköping.
I onsdags så har jag dock fått Väldigt mkt utrett av det jag mått dåligt av.
Satt i telefon typ 9 timmar sammanlagt i onsdags. Glömde av min tvättid och allt.
Kändes verkligen i handen sen! Den har det ju vart inflammation i sen 19 dec.


Jag försöker koppla av om kvällarna, så gott jag kan.
Måste styra bort allt som stressar mig, eller får mig att inte må bra.
Jag har ett stort beslut som kommer som prio 1 just nu.
Igår, torsdag satt jag i tele i en timma, ang beslutet. Vi ska träffas på tisdag, 
men först om några veckor kan beslutet vara genomfört Helt.
När beslutet blir mer verklighet, som kommer andra bitar i livet att falla på plats.


Efter samtalet igår kväll, så lät jag Wilmer får springa av sig Rejält!
Kan vara skönt för honom också, då det ju vart kaos ett tag som han känt av.
Han fick även leka med en glad unghund. Det är väldigt kallt ute,
så jag höll mig i rörelse hela tiden. Wilmer verkar inte känna av kyla Alls. 
Jag hade en mkt Nöjd fyrbent i soffan sen, vill jag lova er!
Känns skönt att det mesta är utrett som fått mig må dåligt,
och som tagit min energi allt för Mkt på sistone. För nu kan jag släppa det, 
koppla av bättre och istället lägga mitt fulla fokus på beslutet.
På tisdag har jag iallafall nått ett steg framåt i det hela. Trevlig helg så länge!

1 kommentar:

Hemmet Är Min Borg sa...

å vad skönt att det mesta har rett ut sig nu, allt löser sig genom att prata, via text kan mycket gå fel
och snart reder sig det andra ut det också
ha de gott så länge nu
Kraam