fredag 21 oktober 2011

This week


På teatern i tisdags så fick vi välja mellan monolog och scen.
Vi ville köra båda, så vi började med scener. Rätt kul faktiskt!
Improvisation kör vi varje gång och alla blir mer och mer bekväma vid det.
Ibland delas vi ju upp på hälften och då sitter de andra och tittar på.
Personligen tycker jag inte det är läskigt med publik.
Hela min uppväxt 'raggade' jag publik för att visa upp mig på scen.
Jag och en kompis stannade även främlingar på gatan ibland, 
och sen gick vi upp på scenen i Stadsparken och underhöll dom. 
Vi gjorde det för skojs skull, men ibland gav dom oss en slant t.o.m.


 På onsdagen kom Linda hit som bestämt. Kaffe och kakor blev det.
Hon kom hit strax innan 20 på kvällen och stannade till 2.30.
Tiden går så fort jämt och ingen tänker på klockor.
Precis som det ska vara egentligen och vi hade trevligt som alltid!
Det blev från båda sidorna- skratt, tårar, djupa prat och lätta prat.
Tycker det är skönt med vänner som man kan visa Alla sidor för.
Det är nått visst också med att umgås då det är mörkt ute med tycker jag.
När Linda sen åkte hem på natten, så somnade jag vid 5.
Jag har skött om Wilmer en del denna veckan också.
Han har fått en massa tandvård. Tandsten och plack är borta nu.
Borstade även tänderna lite, samt tog tandgel, för fräsch andedräkt.
Klorna är klippta också, så nu är det bara pälsvård kvar.

Idag är det fredag och min halvbror fyller 40 idag!
Enormt stort Grattis till honom!

1 kommentar:

Tiggir sa...

Vad kul att höra vad ni får göra på teatern=)

Tack så jätte mycket för onsdagen..Det är så det ska vara med vänner..Ingen tid finns!!
Det är så det ska vara, man ska vissa alla sina sidor för sina vänner!!
Var rätt så skönt få prata ut så djupt med tårar & skratt!!

Tack så mycket gumman!!

Pöss & bamse kram