tisdag 25 oktober 2011

Inget enligt planerna


Måndagen bestod av att tvätta och packa till läggdags.
Försökte lägga mig tidigt, eftersom tisdagen skulle bli en LÅNG dag.
Somnade vid 23, men sov bra till 1-tiden ungefär.
Sen sov jag lite halv taskigt fram till 4. Valde att gå upp innan klockan slog 5.
Trött, men gick ju inte att somna om och kl 8 skulle jag avboka ett besök.
Det var förmodligen det samtalet som gjorde att jag inte kunde sova.

Mörkt ute denna tidiga morgon och även dimmigt. Trafiken vaknade sakta.
Tittade på Nyhetsmorgon och drack varm nyponsoppa.
Allt i väntan på att få avboka mitt morgon besök, som dom gett mig.
Förra veckan när jag avbokade tid, så talade jag om 
att jag inte Kan förrän ta ny tid förrän i början på november. Ska resa bort.
Ändå fick jag tiden på min mest stressigaste dag.. denna tisdag.
Då jag ska packa klart och fixa, duscha, göra mig i ordning, laga mat,
ha teaterkurs och sen direkt efter teater, måste jag hem och 
hämta hund och väskor, för att genast resa till mamma med tåg.

Jag avbokade iallafall tiden när telefontiden öppnades kl 8.
La mig sen och försökte somna om, men det gick inte så bra.
Fick väl till slut sova kanske 2 timmar till.
Men att sova mellan 23-01 och sen mellan typ 10-12... det känns.
Hade dom inte gett mig tid idag, utan lyssnat på det jag ju sa,
så hade jag fått sova ut rejält denna morgon, vilket jag verkligen behövt!


1 kommentar:

Tiggir sa...

Ojoj..Jag hoppas att du får sova lite mera i natt en vad du fick denna!!

Pöss pösss