måndag 13 juni 2011

Paparazzi

.
Jag har ju utbildning i estetiska, med inrikting på "foto, film och video".
Jag kommer alltid tycka tycka att nöjesbranschen är roligast och passar mig bäst.
Oavsett om man jobbar bakom eller framför kameran då. 
Jag har provat på diverse och trivs med flera olika positioner i branschen.
 


 
 
Det är också alltid kul när svenskar inom branschen lyckas världen över.
Tex i USA, som ju är ett så pass stort land inom just denna bransch.
Lady Gaga's video Paparazzi, vet vi nog alla att Alexander Skarsgård är huvudrollen i,
och att vår stora Jonas Åkerlund har regisserat videon.
Dom pratar även svenska i videon och med tanke på hur Stor Lady Gaga är, 
så tycker jag att det är kul att "den är så svensk" den videon.
 
 
På tal om både nöjesbranschen och Paparazzi...
Jag älskar ju att skratta och gör det ofta! Vilket gör att sitcom's är en favorit.
En av mina Favorit sitcom, 2½ män, byter ju huvudperson.
Den mest välbetalda skådisen världen över, Charlie Sheen,
ersätts ju som vi alla vet, med Ashton Kutsher.
Inget emot Ashton, men jag gillar inte detta bytet! Sorry!
Det man ju gillar idag, försvinner ju lixom.
Har också mkt svårt att tro att den sitcom som ju är utsedd till 
den populäraste och mest sedda, kommer att lyckas då man byter ut huvudpersonen!
Det blir ju som att gå på Elvis konsert, utan att få se Elvis....
Som att åka spårvagn, utan chauffören....
Nåja, vi får väl nöja oss med alla reruns, om det nya med Ashton skiter sig!

Inga kommentarer: