lördag 25 september 2010

Lördag

.
La mig tidigt igår och somnade vid 23 ungefär.
Men vaknade vid 2 på natten, passade på att gå upp och dricka lite päronjuice,
gå på toa och se fort i säng igen. Men kunde inte somna om på typ 3 timmar.
 
Hade tänkt att gått upp typ kl 8.30 för att gå på stan.
Andreas Johnson skulle väl uppträda på köpcenter och sånt, gillar inte han, 
men hur som så tänkte jag att lördag är passande dag med event.
Skulle duscha och göra mig fin och sen gå fram 
och mingla runt i butiker var tanken.
Leta efter skor bl.a, till bröllopsfesten som kommer nu i höst.

Sov lite längre än tänkt och vaknade vid 11 istället.
Fick ett erbjudande av Maria då jag startat datorn,
hon skrev att hon glömde lite saker då hon handlade igår
och undrade om jag ville följa med henne till Willys.
Varför inte tänkte jag och ska passa på att handla jag också.
 
Stan är ju öppet imorn också om inte annat.
Idag är city öppet till kl 17 och på söndagar är det öppet till kl 16.
Nåja, nu måste jag skynda mig i ordning, för jag ska möta upp Maria snart.
Promenad med Wilmer får jag ta efter handling, CYA!

Inga kommentarer: