tisdag 29 juni 2010

Yesterday

.
Igår var det varmt i vanlig ordning. I love it!





Senare på eftermiddagen så åkte vi in till stan lite (Lidköping).
Tittade i en skoaffär bl.a, men det enda paret jag gillade, 
fanns bara i mindre sizer dessvärre.

Vi åkte sen till ica hjertberg och handlade.
Kollade skor där också men fann inget alls faktiskt. Har svårt med sommarskor.
Lättare på höst och vinter att hitta par som både ser bra ut och sitter bra....
Vi turades om att stå vid bilen med hundarna.
När jag var inne så var mamma med hundarna och tvärtom.
Jag tog även ut Alwin lite och vi såg en väldigt liten sheltie tik på typ 8 veckor.








Vi åkte sen till Råda, där mamma skulle vattna åt en bekant som är på semester.
Jag skulle lukta lite på den nya efter sol krämen jag köpte på ica,
men den exploderade över näsa och mun på mig!






Blir inte så bränd av att vistas i solen, så valde en efter sol,
istället för en kräm man tar innan sol.
Har fått rätt mkt färg på denna veckan faktiskt. 
Ser man speciellt mkt då man är inomhus och färgen kommer fram lite extra!


Väl hemma från stan, så blev det varma mackor.
Sen vid läggdags, så kollade vi fästingar.
Alwin har haft nån och flera som kryper på honom,
men Wilmer har bara haft en som kryper och en som sitter.



Det finaste man har, ställer man på bordet *hihi*

2 kommentarer:

Lilliss sa...

fy satna vad varmt både igår o idag!
inget kul alls....mår inte bra i denna värmen och det är jätte jobbigt att jobba när det är så här varmt!

hoppas ni har det bra!

kram

Tiggir sa...

Oj jäkliarns vad varmt!!!
Men hahahaha på bilden på dig gumman=)