torsdag 27 maj 2010

G' Mornin'

.

Somnade inte förrän strax innan 4 i natt... suck
Jobbigt att man inte kan somna förrän efter solen gått upp jämt då...
Larmet stod på 7, men tvn startade en halvtimma tidigare. 
Fattar inte varför, men har gjort så förut.
Så mellan 4 och 6.30 har jag fått sova.

Tog en samarin innan läggdags för jag hade obekväma mag kramper.
Det försvann aldrig helt, och nu denna morgon så känner jag kramper igen.
Ska ta mig en c-vitamin i brus nu, så jag kanske blir pigg
och ska även ta en till samarin, emot kramperna.

Nä nu är klockan 7.30 och jag ska duscha.
Ser ut att vara ett underbart väder idag. Var rätt bra igår med faktiskt.
Såg på reklam denna morgon att de större köpcenterna i city 
har öppet ända till kl 21 ikväll, Linden och Spiralen. 
Nu är det ju Eurovision ikväll med, så kan ju dessvärre säkert inte gå.
Eurovison börjar 21, så iofs kan man ju gå lite innan... äh, får se.

Förresten... dom sa nu precis på nyheterna,
att Norrköpings nya Visualiseringscenter C, har premiär idag.
Och kungen är på plats för att klippa invigningsbandet.

Inga kommentarer: