fredag 30 april 2010

- Trevlig Valborg -

Rörmokaren har inte kommit Än!
Har noppat ögonbryna precis, så jag är lite förberedd inför kvällen iallafall.
Men vill ju inte stå i duschen tex, då han skulle komma och ringa på.
Duschar hellre efter han vart här.


Är bjuden till 3 ställen nu förresten.....
Camilla har grillning med massa andra typ.. 
Linda och Johan ska mysa med vitlöksbaguetter och alkohol.
Hos Nettan och Mattias är det fest med rätt många bjudna.


 
 
Fick för någon stund sen reda på att min barndomsvän är här i Peking (Norrköping).
Hon skrev sms i onsdags, men kunde inte svara för det var agility och allt,
men jag svarade henne imorse och även frågade vad hon gör på Valborg.
Hon svarade att hon är i Norrköping.
Hon är här med C-A och jag har ju inte längre vänskap kvar med C-A.
Blev för mkt sårande fram och tillbaka att vi gemensamt bröt kontakt.

Hon vill också gå till Folkparken ikväll och se majbrasa och allt.
Men får han bestämma så vill han grilla utanför stan.
Så får se om man träffar på henne eller hur det blir.
Det är hennes första gång i Norrköping, så hoppas att hon nu får se lite också...



Ska fortsätta vänta in rörmokaren nu!
Sen handla, lämna paket, duscha, äta, sminka mig.........
 
Trevlig Valborg alle sammen!



- Läs om allt som händer och när det händer!
- Läs om Marcus Birro som håller tal i Folkparken ikväll

1 kommentar:

Tiggir sa...

Det samma gumman!! Vi ses imorgon gumman
Puss