fredag 30 april 2010

Kan det inte bli Ny dag!

.
Rörmokaren har Inte varit här idag.
Har inte ännu duschat heller, eftersom jag inte ville stå i duschen då han kommer.
Men han kom inte idag, trots att jag troget väntat sen 7 imorse.

Bjuden på 3 ställen ikväll, men är inte alls i ordning och trött är jag.
Känner mig skit deppig också, vill bara gråta floder!
All ångest och spändhet jag haft inför Valborg... allt släpper nog nu...

Jag skiter i Valborg har jag precis bestämt...
Ska se jänkebilarna med Linda imorn, men idag blir jag ensam.
Tror inte ens jag ska till Folkparken, inget kul att gå själv och nu är jag inte på humör heller.
Jäkla piss kväll!

2 kommentarer:

millan sa...

Synd att du inte kan komma:( kram

Tiggir sa...

Dom kan vara såna ibland dom där!!
Dom kommer när det passar dom!!
Kram