torsdag 1 april 2010

♣ Glad Påsk ♣

.


 
 
Idag vaknade jag med ett brev innanför dörren...
Ett litet gult brev, ihop med resten av reklam.
Min kära syster har skickat en sött påsk kort med lite glitter på.
Jag öppnade kortet och i där ligger det 4 lotter,
samt en hälsning om att hon saknar mig.






Kunde ju inte komma till familjen detta året heller,
och nu ha det varit så pass mkt runt om, som varit känslomässigt jobbigt,
så hennes påskhälsning, med en "överraskning" inuti, gjorde mig Glad!


Wilmer blev också glad för han kände igen dofter på kortet!
Man såg att han visste vem som skickat kortet.
Hans underbara moster Angelina, som han verkligen tycker om!
Han ville ta kortet och gå iväg med. Så gör han med saker han tycker om!




Tack syrran!

Jag och Wilmer önskar Glad Påsk tillbaka! Va söt! happy

5 kommentarer:

Tiggir sa...

Vad snällt!!
Glad påsk gumman

Angelina sa...

Kul att du tyckte om det!! (o Wilmer oxå) =)Alltid roligt när det kommer något man inte räknat med eller väntat.. så GLAD PÅSK igen!!

Hemmet Är Min Borg sa...

men vad roligt , hoppas du vinner nu oxå :)
GLAD PÅSK på dig

Josefina sa...

De alla var nitlotter, men det gör mig inget. Blev så glad av den trevliga överraskningen som det var :))

Pyss Pyss

Josefina sa...

Åh... Glad Påsk igen förresten *hihi*