fredag 23 april 2010

Friday

Har precis ätit och kollat på slutet av "Talang".
Hon som sjöng sista låten precis, oj.. 
har hört bättre, men ändå fick jag både lite gåshud och tårar!

Vad gäller maten, så skulle jag göra mitt egna recept på "köttfärsfyllda tortillas".
Körde igång med färsen och den var nu redo att läggas i tortillas bröden....
Då jag tar fram ett bröd så märker jag att det är ruggit mögligt!!!
Var inte så värst länge sen jag köpte hem dom, men ändå har dom hunnit bli mögliga,
så det var bara att tänka om.... skit också!
Så fick koka upp lite pasta och blanda ihop allt, vilket så klart drar ner betyget hastigt!

Nu har hårfärgen fått sitta i extra länge, som det behövde,
så ska nu in och skölja ur det.
"Modern Family" börjar på 4an nu... fan det vill ja ju se....

Inga kommentarer: