onsdag 24 mars 2010

Yaaaaaayyyy

 
Jag ringde precis till Media Markt 
och frågade hur det går med min dator.
Den lämnades in på service den 17 februari
och på pappret står det att den är klar cirka 17 mars...


http://pub1.personafile.com/pf/S3264-5/pk-000000000060323-f9f6c3f80bd041a39d281de236b1e620-30-1.jpg

Eftersom jag inget hört alls och inte heller vet om det blir 
kostnad eller inte, så ringde jag nu och bad om information.
Dator har rätt nyligen kommit tillbaka hos dom, sa hon.
Det borde komma ett sms till mig inom rätt snar framtid,
men den finns så klart att hämta innan sms kommer.
Jag har ju papper och allt, så bara åka dit.


En till Bra grej hon noterade....
Det kommer inte kosta något att hämta ut datorn!!! Yaaay!!!
Garantin gick ut i december så ni förstår nog min glädje!

2 kommentarer:

Lilliss sa...

gud vad skönt för dig!!

kram!

Hemmet Är Min Borg sa...

men gud va roligt , så bra det blev att du inte behöver betala
kraam