lördag 13 mars 2010

This Evening

.


 
Jag har nu varit ute med Wilmer för sista gången ikväll.
Maria droppades av hemma hos sig på den lilla promenaden.

Maria har nämligen varit över ikväll, då jag frågade om 
hon vill se på Melodifestivalens final och 
sen provsmaka mina nybakade bröd.
Hon ville så gärna och föreslog att ta med sig 
två öl och två cider att dela på.
Jag har varit sugen på öl och cider ett bra tag nu,
så uppskattades så klart massor!


. .


Jag kände att Timoteij har sjunkt lite...
Anna Bergendahl kändes säker redan första gången jag hörde henne
och Ola's låt hade höjts hos mig också.
Fast Ola's låt passar inte in här, för texten är ju som 
en uppföljare på en av hans tidigare låtar, för det första.. 
men men, låten är bra.

 
 
Jag antog att Salem al Fakir skulle gå långt med, vilket han gjorde.
Kändes nämligen som han växt hos tittarna.
Men för mig var det nog Anna och Ola som hejades lite på.
Timoteij också såklart.. fast att jag lite grann ledsnat redan.

Nåja... jag tror vi båda var lite fest sugna,
så vi sjöng och hade det sköj!
Wilmer drogs med och blev så glad han också.
 
 
 
 
Jag har fått diskat och bröden står nu och 
kallnar lite, sen ska dom in i frysen.
Vi åt upp 4 brödkakor och ändå blev det en del kvar.
Tre i varje påse, alltså 9 brödkakor kvar.
Sen delar man ju varje i två delar också.


Tack för ikväll gumman! Pööööösssssss!

4 kommentarer:

Hemmet Är Min Borg sa...

visst vad det lätt och baka brödet ,det är riktigt gott med ost ja,,mmmmm
kram

Lilliss sa...

tack själv gumman!!!
hade jätte kul!

pööööööööööössssssssss

Tiggir sa...

Vad brödet ser gott utt..Du e jätte duktig gumman!!
Pöss

Lilliss sa...

förresten kan man få receptet på brödet??

kramiz!