tisdag 23 mars 2010

Lockande Produkter

.
Cederroth.com
Tittade lite på nätet efter att jag sett en lite lockande produkt på reklam.
Produkten heter Valerina forte och hjälper dig sova en hel natt.
Jag har ju problem med detta området, Läs mer här!
 


 
Hemsidan för fler Pharbio produkter ledde mig till cederroth.com
Där fann jag rätt så många i välkända och bra produkter. 
 Samarin och Svinto är bara två av dom.
En annan produkt som faktiskt lockat mitt intresse en tid är 
en annan ny produkt och jag fann även den på cederroth.com
Ni har nog alla hört om nya hårprodukterna från TREsemmé?
 
 


 
 
 
 
 
 
Nivea - Gonna try these:
 
Andra produkter jag är intresserad att prova,
är inom märket Nivea.
Det finns en väldigt rekommenderad ögonkräm.
Har letat i butiker men jag finner den ingenstans...
Men just denna är rekommenderat då man ha mörka ringar under ögon.
Har bloggat om den förut. Se här!

Jag vill prova denna rekommenderade kräm!
Den jag pratar om heter, Nivea Anti-shadow Eye-cream.






Nivea har fått ganska bra produkter på senare år..
Skulle vilja byta ansikskräm också faktiskt.
Den nya Aqua Sensation -serien lockar mig hos Nivea!

Idag har jag Loreal Revitalift. Både till ögon och en till ansikte.
Jag gillar känslan i den serien, att en pump är gel och 
den andra är vit kräm, så när man pumpar så får man en av varje.
Känslan blir väldigt skön och uppfriskande. Tack vare gelen.


Nu har Nivea kommit med liknande som jag uppfattat det.
Låter så iallafall och syftet med Nivea's Aqua serie är nog bättre..
Vet inte, men jag gillar känslan som Revitalift ger.
Kolla själva nedan vad dagkrämen hos Nivea's Aqua sensation säger.
Låter som precis den uppfriskande känslan jag gillar!




 
Att få tillräckligt med sömn är viktigt för att hyn ska se fräsch ut, 
men med en aktiv livsstil kan ansiktet ibland bära spår av trötthet. 
För att se fräsch och strålande ut behöver normal till blandad hy långvarig fukt.
NIVEA VISAGE Aqua Sensation Day Care – Väck din hy med en 
härligt kylande och uppfriskande känsla!
 
 
Produktens verkan:
NIVEA VISAGE Aqua Sensation Day Care förnyar din hy omedelbart 
med en gnistrande känsla av ren fukt för en omedelbar uppvaknande effekt:


  • Den lätta cremen med Gurkextrakt ger en omedelbar våg av svalkande fräschör över ditt ansikte.
  • Cremen som är berikad med Magnesium och Ginseng eliminerar snabbt alla tecken på trötthet.
  • Naturliga fuktgivande ingredienser ger din hy 24 timmars djupgående fukt.
  • I kombination med Vitamin E hjälper NIVEA VISAGEs speciella UVA/UVB-skydd hyn att bekämpa påfrestningar utifrån och för tidigt åldrande orsakat av solens skadliga strålar.
  

Resultat:
Din hy blir omedelbart uppfräschad, förnyad och återfuktad hela dagen. 
Din hy ser fräsch och vacker ut.

1 kommentar:

Angelina sa...

Jag har testat både tresemme och syoss men har fastnat för tresemme! Underbar produkt =)