onsdag 24 mars 2010

Lira gura

.
För att inte bli trött eller slö, medan jag väntar på tvätten,
så satte jag mig och stämde gitarren lite.
Wilmer har ju inte hört mig spela gitarr, så han undrade.
Han skällde när jag tog toner och när jag lyssnade in.
Men han lugnade ner sig så småningom.





Satte mig en kort stund bara,
men ville prova att gå igenom strängarna lite, så körde en låt.
Otroligt att jag kan så mkt som jag kunde,
fast att det var 2 år sen jag rörde gitarren. Gött!


Nu är det Grey's Anatomy. Ser jag gärna.
Ska försöka få upp tvätt i bra tid och komma i säng bra tid.
Imorn är det hur mkt som helst på schemat så bra att komma upp i tid. 


2 kommentarer:

Tiggir sa...

åååå gitarr!! Får spilla lite för än lite senare=)hihi
Kram

Nettan sa...

Jag spelade mkt gura när jag gick i skolan. Men på grund av att jag har mitt handfel så var det läkarnas order att sluta spela. Nu kan jag inte ett enda ackord ens, men vill jättegärna lära mig spela igen. Det vore skoj. Satt faktiskt med lite guitar pro igår o försökte, dock gick det inge bra :S