onsdag 10 mars 2010

Kärlek och Pyssel


Pysslar lite hemma idag...
Har på tvn hela tiden och ser nu på "Grabben i graven bredvid".
Sett den säkert tusen ggr, men gillar den alltid lika mkt varje gång.
Michael Nyqvist är ju rätt bra skådis dessutom.
Rätt rolig i denna filmen också.
.
Vore inte fel om man själv träffar någon och blir kär.
Känner pirret och kan skratta ihop...
Nu är ju denna filmen mer om två, så pass olika personer..
Dom är varandras motsater, men ändå blir kära.
Det är svårt att dom är så olika, 
men ändå gör kärleken att dom vinner varann...
.
.
.
.
Angående pyssel så försöker jag få överkastet helt torrt.
Det är nästan helt torrt redan faktiskt.
Försöker också få brädan i hallen att hänga stadigt.
Den bräda som jackor ska hänga på sen. Har tagit ner den...
Fått spackla och ordna där på väggen. 
Kan nog bli tvungen att måla över hålet, då dom torkat och sen göra nya.
Fick lite extra målarfärg, ifall nått händer.
 
 .
Så länge, har jag skruvat bort hängarna 
på brädan och betsat om själva brädan.
Nu ligger den på tork precis. Den behövde fräschas upp lite.
 .
 .
Nu är kaffe klart, så ska ta mig lite!
Sen ska jag fortsätta pyssla med diverse här.

2 kommentarer:

Nettan sa...

Grabben i graven brevid är inspelad i Luleå ;)

Hemmet Är Min Borg sa...

redig tjej som fixar så fint idag, man mår så gott när man har gjort det, ja du den filmen är verkligen bra
Kram