fredag 26 mars 2010

Furious!!

.
 
Har hållt på i en timma nu för att försöka få ut datorn ryggstöd!
Kan ju inte starta upp den och sånt, om skärmen inte kan stå upp ju!
Sökt på internet efter råd och manuler och först Nu efter en hel 
timmas slit att försöka få ut det jävla ryggstödet, så får jag mitt svar.
Eftersom min dator inte är ny och klisterlapp borttagen,
så fick jag svaret genom att läsa på en klisterlapp på en bild på nätet.




 
En hel jäkla timma har det tatt att försöka få ut ett jäkla ryggstöd!
Det står att man måste ta i och det har jag ju gjort.
Man vill ju dessvärre inte ta när man provar lösningar,
för då kan man ju istället göra sönder nått.
Har tagit i och jag har provat tusen sätt, 
samtidigt som jag inte vill göra sönder ryggstödet!
 
 
 
 
 
Hade man sett denna klisterlapp, som på bilden ovan,
så hade man ju vågat dra hårdare och dessutom vetat vilken lösningen är.
Fanns ju en knapp under stället, som har en låst och upplåst bild.
Då trodde jag att om man drar den knappen åt sidorna
och att man måste ta i då man skjuter på knappen.....
men det var ju inte alls rätt sätt att få ut stödet!


Tro det eller ej, men detta problemet fick mig till tårar. 
Trött som jag också är.

1 kommentar:

jouline sa...

Min pappa är väldigt mycket för "den andra världen" om man säger så. Så det är han som fått in mig på att tro på vissa saker. Jag känner också visa saker ibland och har haft rätt i ganska mycket. Så häftigt att din mamma har spått i tarokort, sånt tycker jag är intressant men jag har aldrig vågat låta någon spå mig^^

Kram på dig :)