måndag 8 februari 2010

Yaaaaay!!!

.
Verkar faktiskt som att datorn slutat krångla nu!
Har provat att starta om datorn flera ggr, för att se om den hakar upp sig fortfarande.
Måste ju se om problemet kvarstår, innan jag laddar ner program osv på den nyformaterade datorn.
Så man inte hamnar i ett läge där man behöver formatera om den Igen, 
för då gjorde man ju alla inställningar och uppdateringar helt i onödan ju..

Mina två väskor har kommit från Kina idag förresten...
Ska gå och hämta ut dom på posten sen.


Får hoppas att dessa två är bra och att jag trivs med dom..








Kollar lite på jackor igen!
Jag ska ju köpa mig en Peak Expedition Parka tänkte jag och då fryser man inte sen.
Finns en till modell i Peak som faktiskt är lite snyggare och den är för kvinnor.
Expedition Parka är unisex, alltså för både killar och tjejer.
Den modell jag pratar om som är lite snyggare heter Yukon Parka, men verkar inte vara 
lika varm och bra som expedition parka faktiskt.
 
 

Expedition Parka ......................................................................................... Yukon Parka




Så ser ändå ut som det är Expedition Parka som är bäst. Den ligger runt 4-6000 i butik,
men på nätet kan man få fram Nya jackor för någon tusing bara.
Blir väl inte riktigt nu som jag köper en.. 
För även om det är runt tusingen, så är det ju endel ändå.
Håller lite koll på jackorna hur som. Dom är något stora i storleken också.
Så jag som normalt har medium, behöver ha modellen i xs, för att den ska passa.


Nu ska jag ta och koppla in min externa hårddisk och föra över lite till datorn.
Har ju inget på datorn som det är nu... program och foton ska in tänkte jag.
Bokmärken till firefox ska också in, så jag hittar mina websidor. See ya!

Inga kommentarer: