torsdag 4 februari 2010

Thursday

"Wilmer, Medan matte grejade..."


Vi har sovit ut idag....
Sen har jag jobbat på att få i ordning allt som står överallt i min lägenhet.
 
Alla kartonger och vad som ska slängas, vad som ska er i källaren 
och vad som ska vara kvar här uppe.. 
Vart det ska ligga som ska vara kvar här uppe med......
 
 
................... V-rummet ........................................................................................... Hallen
 
 
Fått i ordning på rätt så mkt idag ändå.
Som ni ser ovan, så ser det glesare ut på grejer, än i gårdagens inlägg.
Bar nu på kvällen ner en del i källaren, som jag ställt i hallen.
 
 


Blev några rundor ner i källaren, men Wilmer var med och tittade
och jag är nöjd med att äntligen kommit en bra bit framåt i allt röjande!
 
 
Nu är det tomt i hallen som ni ser nedan.
Bara någon tom banan kartong och några tomma ihopvikta lådor som jag lånat av Maria 
står bakom diskmaskinen också då. Sånt jag packat upp idag




Blev rätt varm av att bära ner allt, 
så promenaden ute i snön med Wilmer nyss var skön.



1 kommentar:

Hemmet Är Min Borg sa...

öööj så ni grejar idag, och mycket snö har ni oxå, samma här
va sööt killen ,nu saknar vi er här
kram