måndag 1 februari 2010

He makes me Happy

.
Jag var i säng 23 igår kväll. Tog lite tid sen att somna.
Vaknade sen vid 2 på natten och kunde inte somna om.
Då har jag sovit lite halvdåligt dessutom, fram till 2.
 
 
Beslutade mig för att gå upp en stund, så jag fick Wilmer lite borstad bla.
Var uppe mellan 3 och 5, men kunde ändå inte somna om sen....
Vid kanske 7.30-8, så somnade jag och sov jag bra! Djupt!
Men dessvärre så ringer ju larmet 9.30! *grrr*
Ja det är ju bara gå upp, trött och utmattad på alla sätt.. ingen alls lust!
Sovit lite mer än 2 timmar, så.....


Har förresten jobbar på Wilmer's päls och tänder i några dagar nu....
Fick hem min FURminator förra veckan som sagt och den tar bort allt dött.
Det gör också att man slipper få det i hemmet istället.
 
Sen har jag också fått hem en tandskrapa och tandgel på tub som ger bra andedräkt.
Så har tagit bort döda hår, men även tandsten och sånt på tänderna.
Den nya tandgelen verkar bra faktiskt! 
Nu har han rena och fina tänder, samt bra andedräkt!


Fick nya foton på lillkillen idag! Alwin alltså.
Fotona är tagna idag:


Han jobbar på sin päls, fått svans också


Saknar min lillkille i massor!
Vill krama och pussa på honom!
 
Det är så mysigt att prata i tele med honom,
men också mysigt när han blir så glad då jag är på besök,
han vaknar tidigare och är uppe när jag kommer ner från övervåningen,
så när jag kommer ner så möter han mig av LYCKA!
Han pussar ihjäl mig då och det älskar jag!


Har ett till foto som togs 18 januari:


Alwin

2 kommentarer:

Hemmet Är Min Borg sa...

oooj va söt ALwin överallt ,ja han har förändrats nu den lille skiten :)
han saknar er masser oxå nu
kram

Tiggir sa...

oj vad stor han har blivet!!
Hoppas att du får sova lite bättre i natt gumman!!
Stor kram