onsdag 6 januari 2010

Warming up


Skyddar saker i hallen
 
 
Jag värmer upp med lite kaffe här...
Sen ska jag köra igång med slipning igen, men vill förbereda mig.
Kommer ju att damma överallt igen, så i natt när jag städat,
så passade jag på att ta bort onödiga ting som står eller ligger här och var.
Torkade av tingen och torkade bänkar.... moppade golv osv.
Så som ni nu ser, så står viss inredning i hallen. Även i köket finns lite.
Så jag slipper damma av allt för mkt sen efter slipning.
Lättare städning nu!
 
 

 
 
Rummet till sovrummet kommer naturligtvis att sen vara stängd.
Ska även ha en 'bandana' över mun och näsa. För att inte få damm i halsen tex.
Drog också för gardinen i köksfönstret, så att jag slipper dra på allt för mkt damm...
Är bättre att jag tvättar gardinerna sen och har lättare städning där bak.








Lekte lite med Wilmer innan kaffet....
Men sen ville han gå ut, så fick bli en morgon kiss på hans beställning.
 
 

"Matte, jag måste ut"


Inga kommentarer: