onsdag 27 januari 2010

•‏ Tack •‏

.
Wilmer och jag tackar för gratulationer han fått både här och på facebook.
Men även i några av era bloggar har han blivit ett inlägg!
 
 

 
Det verkar som han gjort en önskan.. 
Det snöar i massor på hans dag och jag antar att Han ligger bakom detta *hihi*
 


 
 
 •‏ Tack •‏
 



Alwin och Wilmer
 
 
Mommo och Alwin har också grattat!
Dom har skickat in till Lidköping Nytt, se här
 
I länken: Klicka sen på att se mer bilder, 
alltså att komma till själva djursidan som dom länkar om.


2 kommentarer:

Hemmet Är Min Borg sa...

ja han har säkert önskat sig detta,själv är jag trött på detta nu

Lilliss sa...

skulle inte förvåna mig om han har önskat sig mera snö!
han som älskar det så.....
"Jag såg nästan ingenting
för snön som vräkte ner
O hela tiden kom det bara
mer o mer o mer
Ja hela tiden kom det bara mer"



-klapp på huvuder-