onsdag 6 januari 2010

Prepared!

.



Nu är jag redo att slipa!!
Titta så snygg jag är då jag arbetar!
Min hals är ju inte i balans och damm i halsen gör inte saken bättre.
Så nu kör jag första dagen med Wilmer's ena bandana.




Nu får jag allt rasta känner jag!
Det värker i handleden och allt, så jag har dammsugat, moppat och 
torkat av bänkar med våt trasa igen, för att hålla det rent.


Wilmer är i sovrummet, ensam med Oliver.
Han säger faktiskt inte ett knyst. Precis tyst hela tiden där inne har han varit.
Mkt bra! Han kan ju ibland skälla fast att han hör att jag är i lägenheten.
Men inte ett ord denna gång, så jag är nöjd!
Han ligger ju som sagt var i ensamhetsträning ännu.



Wilmer är bakom stängd dörr


4 kommentarer:

Purple Kitten sa...

Så bra att han har börjat lära sig lite mer o vara trygg ensam :). Du ser jätte snygg ut ;) Tummen upp för dig!

Hemmet Är Min Borg sa...

hahahah så fin så
kram

Tiggir sa...

Hahaha=) vad rolig du ser utt=)

Lilliss sa...

titta va söt!