måndag 25 januari 2010

Para mi

 
Precis som titeln säger, så är det till mig!
Jag har unnat mig denna månaden faktiskt, lite shopping har jag gjort!
Nya jeans, väskor och klippa mig behöver jag också.
Detta är nämligen inget jag gör alls annars, så faktiskt dags.
Allt nedan är till BRA priser så klart!
 
Fick pengar idag så detta är betalt och kommer på posten!


 


Replay jeans ovan
 




 
 
Ena väskan ovan är en D&G.

Skorna till vänster är bruna, australisk stil i mocka och fake fårskinn. Har ett par äkta fårstövlar idag, shepherd, men dom börja nu ge sig efter alla år, så dags att leta nya, men dessa duger så länge.









Ovan så ser ni Fornaria NEK!
Har redan den modellen, men dom köptes då jag var yngre,
så behöver gå upp en storlek nu när jag blivit mer vuxen i kroppen.
Man får ju lite grövre benstomme tex, menar jag.



Har även unnat lite nödvändigt till Wilmer. Bara sånt som behövs.
Tandskrapa, tass salva och munvård för bättre andedräkt.







Skrapa att använda för att skrapa bort tandsten så tänder hålls fräscha längre. Istället för att betala veterinär att göra samma sak.








 
Tandgelé som förhindrar aktierieangrepp och ger frisk andedräkt. 
 
 
 
 
 
 
 






  • Diagnos Feet Balsam skyddar hundens och kattens trampdynor för vägsalt, smuts ch varma gator. Den mjuknar upp tassarnas trampdynor och motverkar på så sätt narig hud, sprickor och därmed hudiritrationer.




  • Bruksanvisning: ge lite av balsamen på trampdynor varje gång djuret lämnar huset, speciellt på vintern eller när djuret skall springa eller leka.Obs: Torka bort överskott för att undvika fläckar på golvet eller mattan. Förvara vid rumstempratur.





  • Djur butiken heter Anicare - Klicka här!
    .

    2 kommentarer:

    Hemmet Är Min Borg sa...

    ja man måste få unna sig lite ,det behövs så lite för att allt blir så roligt ,så det gjorde du rätt i :)
    kramiz

    Hemmet Är Min Borg sa...

    ja du dem fornarina jeansen är såååå snygga, men funderar på att sälja mina på tradera