söndag 24 januari 2010

Kosekvell ツ

....som man säger på norska om myskväll.

Följde Linda precis, medan Maria gick hemåt.
Ikväll har det blitt lite slappa och mysa typ.
Linda kom hit strax innan 16 och Maria var väl här runt 18.






Linda och jag hade lite ensamhetstid först.
Hon hade med sig lite fika och jag hade också planer.
Ugnen var på och diskad kastrull stod redo.
Vi myste till det med tända ljus, varm choklad med grädde och chokladsås,
samt vitlöksbaguetter som legat i ugnen i 17 minuter.




(Ursäkta röran i bak, jag röjer inför våren)


Vi smälte detta lite genom prat och sen blev det kaffe ihop med 
nån blåbärsbakelse som Linda köpt med sig till oss två.
Maria tittade förbi sen och tog lite kaffe också.
 

 Maria
 
 
Linda blev sugen på pizza och det slutade med att vi sen delade på en.
Wilmer behövde gå ut, så det blev en promenad mot Neptun.
Medan Linda väntade på att pizzan skulle bli klar, så gick jag och Maria mot coop.
Vi skulle nämligen ha en dricka där, att ha till pizzan.






Vi åt pizzan i soffan, framför tvn....
Vi såg på 'Blåsningen' och därefter började en film som heter 'Galen i Kärlek'.
Den är med Jack Nicholson bl.a.
Lite mys pys i soffan blev det, flum och skratt är alltid i centrum så klart.
 
 



 
Men klockan sprang iväg och jag följde Linda mot bilen halvvägs.
Den stod nämligen i Johans pappas garage.
Tack tjejer för en skön och avslappnad söndag!


3 kommentarer:

Tiggir sa...

hihihi tack sj=)
Det var kul=)
Love You!!
Stor Kram

Hemmet Är Min Borg sa...

ni har haft en hur härlig söndag som helst tjejer
kram

Lilliss sa...

tack själva!
behövde verkligen dom där timmarna med skratt och flummeri!

-klapp på huvudet-