måndag 25 januari 2010

Big Bagz

.
Nu sitter jag och tittar på väskor...
Jag vill ha kvalitet och "rejält" utseende. Alltså inte köpt på ÖoB eller annat..
Är som sagt inte pengarna och summa som gör lyx, utan bl.a material och utseende.
 
 

Skickas från Kina - Pris ligger på 49:- och sen är frakt på 149.
 
 
Behöver verkligen byta ut min väska och därför surfar jag in på tradera,
där nya oanvända väskor från hela världen finns.
Även i märken och sånt för den som vill ha det. Allt till BRA priser!
Jag söker en brun väska som är stor och påsig i utseendet.



D&G: Även denna skickas från Kina - Pris ligger på 159 nu och frakt sen är 149:-


Det är ju massa sidor att gå igenom, men alltid nått man brukar hitta.
Skulle behöva kolla efter vinterjacka också, som går nedanför baken.
Har en midje jacka, men i vissa tillfällen, så behöver baken hållas varm också.
Min långa vinterjacka håller på att gå sönder typ... sliten.


Väskan nedanför är också från Kina, men är lite mindre än vad jag tänker mig.
Snygg, men lite för liten som jag önskar ha min väska...



49:- styck och frakt 149


Inga kommentarer: