fredag 8 januari 2010

Back on da horse

Igår la jag dagen på viktigare ärenden...
Innan jag la mig, så var det ju tvätten som skulle bli klar
och jag passade även på att plasta in alla möbler med nyköpt skyddsplast.
Jag brukar förbereda kvällen innan, så det bara är att köra på dagen efter.

Har sovit ut idag, så än har jag inte kört igång....
Har ju en släng av influensa och känner mig konstig,
men nu blir det kaffe och sen kör jag igång!
I on til i drop! Eller nått haha!

Fyy huvudvärk har jag.... men kaffet lindrar nog.
- Kryss & Kräm -


2 kommentarer:

Lilliss sa...

mår också skit!
har huvudvärk och hög feber!
hoppas att du inte blir sjuk du med!

kram

Josefina sa...

Blev dessvärre sjuk på jul..
Förkylning och halsont, samt hosta fick jag först..
Köpte ju hostmedicin på mellandagarna för att jobba mig frisk lagom till nyårs firandet, men efter nyår så vart influensa å det igång igen med feber osv.
Vet inte hur mkt feber, då jag inte har temp, men jobbigt var det så fått lägga mig tidigt.

Men nu är det inte lika mkt feber längre, utan mer hosta och sånt som är kvar...


Krya på dig gumman!
(hoppas JAG inte smittat)

Kram