torsdag 3 december 2009

SEGT SEGT SEGT

 

 
 
Idag tar det emot!
Gjorde tydligen mer igår än både psyke och kropp orkar...
Var mkt segt att kliva upp idag för det första..
Jag laddade kaffe direkt, när jag väl orkat slita mig upp ur sängen.
Sen gav jag mig på frysen. 
Den har ju frostats ur i natt och nu kunde jag städa insidan av frysen.
Sen gav jag mig på hyllorna i hallen, där micro, samt kattmaten stått.
Behöver sen olja in de hyllorna, samt köksbänken.



Frysen


Åt precis lite mackor, antar att det kan behövas, för det tar verkligen emot idag!
Finns ingen ork what so ever!
Har hela badrummet kvar att städa, golvet, väggar, ja hela badrummet...
Sen ska det städas i kylskåpet och några ugnsplåtar, samt nere-facket där ugnsplåtar är.
Ska också städa inne i garderoberna i hallen.
Sen ska det ju oljas in bänkskivor också då. 
Har idag och imorn på mig och sen är ju flytten tidigt på lördag.
 
 


 Hyllorna i hallen
 
 
Tänkte lånat släp på hyresgästföreningen och då kostar det 200,
sen får man tillbaka 150 då man lämnar tillbaka.. Alltså bara 50 kr man lägger.
Men dom hade inga släp för helgen, så jag måste hyra ett dyrare släp på Statoil för 350.
Stor skillnad på att lägga 50 kr, eller 350 på släp.

Nä jag ska nu se om jag kan samla mig lite och kunna fortsätta...
Bara jag gör NÅTT, så kommer jag ett steg framåt, men guuud så segt idag!

Wilmer vill ut lite med... Han är lite rastlös av att vara här inne...
Finner ingen ork alls idag till nått...


Inga kommentarer: