onsdag 2 december 2009

Kommer gå fort på lördag...

- Last Night -
Igår kväll, innan läggdags så tog jag korten nedan...
Jag förberedde även med att ställa saker i hallen, som kan åka med i bilen då man vaknat.
Så man har lite förberett och bara kan lasta in direkt.
 .
.
- Today -
Idag har vi kört ett lass till hittills. Så nu är det väldigt tomt här i gamla lägenheten!
Bara soffa med bord, tv, dator, sängen och köksbord med två stolar kvar.
Några få glas och tallrikar i skåp, så jag klarar mig fram till flytten på lördag.
Så nu ekar det rätt bra här inne faktiskt. Får se till att hålla mig och Wilmer extra tyst.
.
.
Så här ser det ut i "gamla" lägenheten just nu:
.
.
 
 
.
Ganska så tomt alltså. Tror flytten går fort på lördag faktiskt.
Är ju lite i förråd med då, men vi kör ju sånt i bil nu med när vi håller på så....
.
Jag satte upp en lapp på dörren här förut, i den "gamla" lägenheten..
Skrev att jag flyttar och hunden blir förvirrad, så ber om ursäkt ifall det stör nått.
Då har jag gjort mitt, så tycker det är liiiiite tillåtet då iallafall.
Så behöver folk inte undra heller, för då står det på lappen 
och det kan man lite får en förståelse för av inte alla, men de flesta kan jag tycka.

2 kommentarer:

Hemmet Är Min Borg sa...

såååå skönt att du kommer därifrån nuu äntligen
kram

Lilliss sa...

ja din kommer nog gå lika fort som min gjorde!
för jag körde också kartonger några dagar innan och tog möblerna och sånt på lördagen samma vecka.....började 10 var klar vid 13,
ses ikväll!

kramas