onsdag 23 december 2009

Min vistelse hittills

.

Kom hit till Lidköping vid 19 igår kväll och 
hundarna var så glada att se varann, 
så de lekte på för fullt och hade det sååå kulit!
Mamma bjöd på tacopaj, sallad och 
till maten kunde man välja på lättöl eller julmust.
Jag valde mig en lättöl faktiskt, kan vara gott!
 





Hundarna slutade aldrig leka och efter maten så tänkte vi ta med dom ut.
Så jag tog på mig termobyxor, fliströja, vantar och allt...
Så gick vi ut i snön! Wilmer älskar ju snö och han badade verkligen i det!
Vi gick till ett ställe här som var extra djup snö 
och Wilmer skulle lixom med nosen trycka sig fram under snön!
Som att han gjorde en tunnel under där..
Han tryckte sig fram med nosen och ibland på sidan så trycktes han fram.
Ja han badade i det helt enkelt och man kunde verkligen se hur han älskar snö!
 
 



 
 
Väl inne så var det kaffe och Noblesse för vår del,
medan hundarna vilade ibland, men bara korta stunder
och sen var dom i full lek igen!
Jag tog fram två leksaker som Alwin får av mig i "förskott"
och de båda är extremt uppskattade av både Alwin och Wilmer!
Dom har haft dragkamp med dessa och haft så skoj!
 
 





  Wilmer & Alwin

 
 
Vi la oss strax efter klockan tolv och var väl uppe vid en  9 - 9.30 idag.
Har nu varit hundvakt under dagen och tog ut dom i snön nyss!
Satte mig ner i snön och har busat en bra stund nu med dom.
 
 






Vovvarna har julklappar att öppna imorn!
Men idag firar vi min födelsedag än så länge.
Jag ville ha lite foton på dom i tomteluvor, då dom är i snön.
Så jag gick in och hämtade deras luva, dom har ju varsin.
Sen var det bara att knäppa av hela tiden och hoppas på bra bilder.
Jag fick ju flera stycken bra, men kommer att ta mer med tomteluvor.
Men idag får det räcka!