söndag 20 december 2009

Besök av min KK

Nu har min KK varit här! 
Ja, alltså min Kaffe Kompis, vad trodde du?! hihi
 
 





Hon kom vid kl 19 och vi tog kaffe ihop och sen pratade..
Sen frågade jag om hon ville ha lite risgrynsgröt, för jag tänkte göra.
Det ville hon så klart ha, så jag tog två st "korv-rullar" av risgrynsgröt, 
då dom jag köpt hem är i En portions storlek.
Men behövde diska lite först, så hon satte sig vid datorn så länge.
Jag frågade om hon bara ville rasta Wilmer så länge, vilket hon gjorde, tack!







Jag kokade upp gröten och vi mumsade! Jättegott var det!
Sen pratade vi en massa mer...
Vi kom in på bl.a massa om våra tonårsliv, hur vi festat och sånt.
Vi talade även om en massa hur vi funkar rent generellt och vi är ju bara sååå lika!
Den enda som skiljer oss är våra musikstilar, för som person är vi mkt lika!
Vi tänker också mkt lika, samt att att vi kan avsluta varandras meningar,
för vi tänker på samma sätt oftast! Detta gjorde ju att vi fann varann snabbt i våras.







Nu gick hon som sagt och jag vill tacka för trevliga timmar!
På tisdag åker jag till Lidköping, så imorn är sista dagen att umgås med 'girlisarna'.



3 kommentarer:

Lilliss sa...

tack själv, alltid lika trevligt!

du får ha det så trevlig nere i Lidköping!

krama om

Josefina sa...

Det ska jag sötnos *hihi*
Du ska nog få hänga med en dag du me till Lidk. Vore kulit faktiskt =)
Mer till sommaren kanske skulle sitta fint ju hihi

- Kryss & Kräm -

Lilliss sa...

Följer gärna med dig ner till lidk!

pöss