lördag 19 december 2009

Agility?

Hmm... okej.... 
Jag vet att sheltien är utsedd till att vara bästa rasen i agility
och dom som vinner mest i agility, men detta är väl att verkligen ta titeln i hamn?!







Alltså....
Jag tog upp honom på stolen så han STOD med 
bakbena på stolen och framtassar på fönterbrädan..
Där STOD han och tittade ut på snöflingorna. Jag ville visa honom.
Det åkte förbi bilar å sånt och jag förklarade vad han såg. Han lyssnade.




Snöat flera timmar idag


Han var sååå söt där han nyfiket stod på tå och tittade ut så jag hämtade kameran.
När jag ville ta kort, så hoppade han upp på fönsterbrädan och satte sig!!!
Där satt han sen och tittade ut! hahaha

5 kommentarer:

Hemmet Är Min Borg sa...

hahahahaah han är som katterna, men han kanske vill kolla lite så ibland då, han vill ju ha lite koll på de sker

Purple Kitten sa...

Så jäkla söt!

Tiggir sa...

Vad söt..Han siter vid fönstret

Lilliss sa...

fan vad söt, han sitter precis som katterna gör!


din jävel komma och skärmas så;)

krama om!!

Josefina sa...

hahaha
Ja du Maria.. jag kunde skrämma dig TVÅ ggr på kort tid! haha
Tvn på och du hör hur jag diskar i köket, med kranen på.. klart att det lockade hihi =P