onsdag 11 november 2009

Senaste dagarna....

.
Jag sitter hundvakt åt Alwin, så har nu båda killarna här hemma på landet.
Fotona nedan är taget andra dagar för att nämna!






Jag reste till Lidköping förra måndagen.
Idag är det precis en vecka kvar till jag reser hem till Norrköping igen.
Nästa onsdag på kvällen, så sitter jag på tåget hem.

När jag var hos pappa, så passade jag på att lägga in hälften av alla foton.
Tänkte därför nu passa på att visa lite vad som hänt de senaste dagarna.
 







Alwin gillar musik där mjuka och fina toner spelas...
Han lägger huvudet på sne och lyssnar nyfiket då sån musik spelas.
 
När vi tog med hundarna till en hästgård i närheten,
så satt dom tillsammans och undrade vart vi var på väg...











Wilmer har ju alltid gillat hästar
och vad gäller Alwin så var detta hans första gång att se hästar.
Han tyckte det var ganska spännande faktiskt.








Alwin ser upp till Wilmer ganska mkt faktiskt.
Han ser Wilmer som en storebror och en förebild.
Han gillar att mysa med Wilmer, att busa och han tittar även mkt på hur Wilmer gör.
Alwin kan ju ibland göra samma, som tex då det är matdags...
Wilmer lyfter ju upp tassen i luften, innan han får mat eller godis.
Alwin har börjat göra det samma, av att just se Wilmer göra så! haha










1 kommentar:

Cool Design Shelties sa...

Mange herlige billeder af de to dejlige drenge :o)

//Bente