fredag 20 november 2009

"Hämta Sture"

Leker lite med min hund.
Kaffe laddas och är snart klart, men jag tänkte överaska Wilmer med en lek.
Har varit lite väl egen upptagen av problem, att jag inte helt haft samma tid 
med honom, som jag brukar ha och borde ha.

När han var liten så startade vi alltid morgonen på innergården...
Jag laddade kaffe och vi lekte sen "Kasta Nasse", som han alltså skulle lära sig att hämta.
Vi lekte "Katt och råtta" osv. Då vi jag jaga varann helt enkelt. Wilmer älskar den leken!

Igår hade vi en promenad som var trevlig
och nu leker vi lite med "Sture" som han valde ur sin leksakslåda.
 
 
 



 
 "Sture" hamnade under trappen då jag kastade. 
Men den tog Wilmer fram och sprang glatt förbi mig då jag tänkte tatt ett foto *tihi*
 
 
Mattias och Nettan hade igår med sin två bananlådor + tidningar,
så ska sen packa ner lite porslin från köket tänkte jag.
Tack för att ni hade med er detta, uppskattas!


1 kommentar:

Nettan sa...

Varsågod! Hoppas kartongerna gick o använda, var ju lite blött igår!! ;p