torsdag 19 november 2009

Borta bra, men hemma bäst


 
Har varit ute på en kvällspromenad med Wilmer nu.
Nu väl inne igen så ville ha leka, så det blev så klart dragkamp,
då han fick välja ur sin leksakslåda.
Jag lät honom vinna ett par ggr och då kommer han ju glatt tillbaka
och vill då att jag ska greppa igen och ha ny dragkamp.

Det duggade ute, men började mer att regna då vi var på väg hemåt.
Kändes skönt ute trots att det duggade, så tog några extra kvarter.
Kändes avslappnande och mysigt att gå tillsammans så där.
Skönt att vara hemma igen också. Borta bra men hemma bäst.







Idag har jag. diskat och haft mig.... massa grejande har det blivit.
Grejat, sen lite grann dator, sen grejat lite igen, sen kanske lite tv eller dator....
Sen greja igen och så lite till dator... ja lite skönt tempo så där.
Hållt igång hela dan, så känns bra faktiskt.


Vid 16 så kom Nettan och Mattias hit på fika.
Vi satt och tjöta och hade det allmänt trevligt till typ 18.30 eller så.
 
Det knackade på dörren då dom var här...
Det var min hyresvärd som försökt att ringa mig, men eftersom jag nyligen 
gått från abonnemang till kontantkort, så har jag inga pengar på kortet just nu.
Han tänkte berätta att killen jag visat lägenheten för.. Dom träffades igår och den killen blir det!
HAN kommer flytta in här och det blir 5 december, samma dag jag ska ut.
Det är den kille som kan ta lägenheten ostädad, 
eftersom han behöver komma in tidigare än tänkt.
Skönt att jag slipper dubbla hyror och skönt att jag äntligen fått ett svar!


2 kommentarer:

Lilliss sa...

men gud vad skönt att du slipper dubbla hyror!

Hemmet Är Min Borg sa...

gud så bra att detta är klart nu, nu kan du slappna av
kraaam