tisdag 20 oktober 2009

Tired from a long day

 
Kom nyss innanför dörrn!
Har varit en lång dag för både hundarna och mig.
Ha koll på att två unghundar går bra i koppel, att dom inte trasslar in sig,
långpromenad fram till stan, gjort ärenden på stan, sett Maria's nya lägenhet,
sen tog vi en långpromenad i skogen nyss......
Sen hem igen, så mkt promenad, nya dofter och nya intryck har det varit för dom idag.
Ja för mig också faktiskt.. Min energi tar ju slut snabbare sen jag "gick i väggen".





 Foto från internet

 
 
Nu kommer vi nog allihop sitta här och dega tills vi lägger oss.
Vovvsarna kommer säkerligen sova en stund nu och jag kommer koppla av jag med.
Maria har fått en mkt trevligare bostad nu, tycker det känns mysigt och så där!
Där kommer hon trivas mkt bättre, *tumme upp*




Candi & Wilmer


Imorn kommer Mattias och hämtar Candi.
Såvida han inte blir erbjuden att ta nått extra tag på jobbet,
för då har jag henne lite till, men annars är detta sista natten hon är här.
 
 
 
 
 

Wilmer & Alwin


Lite tomt utan Alwin faktiskt! 
Härlig litet yrväder som på torsdag blir 11 veckor gammal.


Inga kommentarer: