fredag 30 oktober 2009

Städar




Med tanke på hur jag packade och rensade på massor igår
så drogs ju damm och sånt fram.
Så nu har jag dammsugat och nu moppas det.
Sen ska jag duscha, äta och sånt inför halloween festen.

Fick sms hyresvärden idag och få bekräftelse på att min lgh ÄR uppsagd!
Har ju inget hört och ringer jag så kommer jag ju bara till telesvar.
Han svarade direkt på mitt sms och det är bekräftat nu.

På söndag kväll, kommer en kille hit och tittar på lägenheten också.
Fullt schema denna helgen, men skönt att ha det gjort också.

.

2 kommentarer:

Hemmet Är Min Borg sa...

öj så mycke du fixar, de va dåligt att värden smsa , sånt är dåligt ,han kunde ringt upp
kraaam

Josefina sa...

Ja då jag ringt alla ggr, så har jag bara kommit till hans telesvar.
Ville ha bekräftat att lgh är uppsagt, men jag hörde inget, så jag fick sms:a å be om bekräftelse...
DÅ svarade han direkt! På sms tillbaka då