tisdag 27 oktober 2009

*Puh*


 
Tisdags morgonen:
 
Hävde mig upp ur sängen efter 9 och sen krånglar ALLT så klart!!


Någon spyr av djuren, hunden vill FORT ut..
Jag har vart varm på natten så behövde duscha, inte hår men kroppen...
Wilmer tittar ut i hallen och då kollar jag efter vad det är han stirrar underligt på...
Då sitter katten och pissar på dörrmattan!! Alltså det är dags att byta sand helt.
Tömma allt och fylla på med nytt!
Men jag har ju fått pengar IDAG, så hann visst köpa sand och sen byta... SUCK SUCK











Hur som helst.....
När jag går ut i korridoren för att rasta Wilmer så sticker en glad och trevlig tant ut
huvudet från tvättstugan och undrar om jag kan maskinerna.
Jag ville så hemskt gärna hjälpa henne, men fick säga att jag har lite för bråttom dessvärre.
Jag hjälper allra helst de som mest uppskattar det och hon såg så snäll ut!
Kollade efter henne sen och även då jag var hemma igen, men hon var inte där.

Skulle kolla upp en snabb grej på internet innan jag började cykla mot nya hyresvärden,
men mobilt bredband som jag har så vill kontakten aldrig vara stabil!
Var ett himla sjå att få internet att inte bli error för varje länk, suck suck igen!!
Hund skäller bredvid och bråttom som jag hade så hann jag inte korrigera helt just då....
Det gjorde att jag stressade upp mig och blev irriterad....

När jag var på väg upp från trappen (etage lägenhet),
så blir Wilmer så glad och tror vi ska gå ut direkt, att han håller på att trampa i den
spya som jag inte hinner ta upp INNAN jag skrivit kontraktet!
Blir tvungen att ta den när jag kommit hem direkt....
Så jag måste flera ggr passa på att han inte går i spyan,
vilket han en gång Råkade göra lite grann.





Puh! Säger ja... 
Sov ju knappt förra natten heller så denna stressen va lite väl då kände ja.
MEN nu kan ja slappna av... föööörbannat anfådd från cykel så det bränner i halsen!
Är så man hostar faktiskt och även om det var kallt att cykla,
så är jag jätte varm nu när jag väl är inne!


MEN! Nu sitter jag hemma med kontrakt, spyan är borta och
nu ska jag adressändra, samt säga upp Denna bostad! hihi




1 kommentar:

Nettan sa...

Urs så jobbigt!! :S :S