lördag 17 oktober 2009

Meeeeeen


Wilmer hoppade nyss upp i mitt knä och lukta kiss.
Då gick jag genast till sovrummet och JA.... han hade kissat i min säng!!!

C-A har krånglat ikväll för att jag tog bort en kommentar han skrivit i min blogg!
Trots att jag skrev att jag hade besök och sen senare förklarade Varför!
Jag försökte också säga att jag måste dämpa mig,
för jag har haft massa näsblod och migrän pga all inre stress som länge varit nu!
Kroppen har gett upp och talar om att det får vara nog nu, kroppen säger ifrån!


Nääää dåååå....
Han krånglar som FAN för en kommentar!!!!!
När fan ska min Hälsa och Mina åsikter bli viktiga nån j-vla gång!

Nu har hunden kissat i sängen för han förmodligen känner mina ångest känslor av C-A's krångel!
Sist C-A var här och lämnade bord som han lånat, så kissade Wilmer på dörrmattan efter C-A gått!
Wilmer har aldrig gjort nått sånt förut, men då stress kissade han av C-A!
Nya dörrmattan var det dessutom!
Har stängt av mobilen, för det kommer så många sms per minut att jag får ångest!



Nää ja får väl gå ut med Wilmer och sen leta efter rent täcke........... suck!!!!!
TRÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖTTTTTTTT


3 kommentarer:

Hemmet Är Min Borg sa...

detta bråket som ni har får fan ta ett slut nu du får byta nr så det inte fortsätter ,för detta tar Wilmer stor skada av,
kram

Josefina sa...

Jo tack!
Jag försöker ju få honom att fatta!
Men såå trögt!

Hur kan det blir sånt drama för man tatt bort en kommentar! Sen när man motiverar Varför, så är det inte en logisk motivering!!! Men HERREGUD!!!

Drama för skit saker jämt!

Yvonne sa...

Djur reagerar fysiskt ju när ägaren är negativt påverkad, precis som barn... Hoppas det lugnar sig för dig! Jag skrev en kommentar i C-A:s blogg och trodde att nu var det väl bra med det, men tydligen inte. Ska försöka en gång till, mot bättre vetande... Sköt om dig, kramar