fredag 16 oktober 2009

Random Updatez




Underbart klipp som gruppen Bounce låg bakom i somras



Tänkte nämna också att jag har nu mitt sim kort i min gamla mobil, k800.
Så nu är jag kontaktbar igen alltså, till er som läst tidigare inlägg.
Får dock lämna in min mobil på lagning, min c905 alltså.

Nettan och Mattias var här förut.
Ska ha Candi i några dagar nämligen, så Mattias kommer över med henne imorn.
Hade hunnit bli av med min migrän också, tack vare värktabletter.
Illamåendet och värken var så pass stark att jag blev desperat!
Har städat lite till idag också, men inte klar ännu.
Inte har jag hört nått om min digital kamera heller, den som vart på service i en månad nu.
Nu ska mobilen in på lagning Också... kul? Näää...

Idag har jag avinstallerat det förra mobila bredbandet och installerat ett i kontantkort.
Alltså ett mobilt bredband med kontantkort istället för ett abonnemang. Operatör är 3.
Det funkar! .MEN, då jag startar om datorn så vill inte enheten kännas av alls!
Det enda jag då kan göra är att avinstallera, starta om datorn och sen installera på nytt!
Men sen då jag senare vill starta om Igen, så är det samma visa.............
Telenor's förra mobila är ju avinstallerat, så det krockar ju inte precis.
Får se om det går att lösa....


Näsblod och migrän under senaste tiden.... jaaa, jag får ta och lugna ner mig tror jag..
Hur som helst, mobil är igång och jag är kontaktbar!
Ja nu har ni fått lite diverse uppdateringar av lite allt möjligt. See ya!

Inga kommentarer: