onsdag 21 oktober 2009

Halloween

Nu gick Mattias precis hemåt med Candi som jag haft sen i lördags.
Han kom förbi kl 16 så vi har tatt lite kaffe innan dom gick hem.


Idag har jag grejar lite hemma.... Diskat, rensat kattlåda, röjt osv.
Letar även lite på nätet om vad jag ska klä ut mig till på Halloween.
Är ju bjuden på Halloween fest och alla ska ju vara utklädda.
Skulle man sagt att det inte är kostym tvång, så skulle säkert bara en eller två komma utklädda,
så jag tycker det är bra att det är ett måste! Är ju trots allt Halloween.
Kollar lite på bl.a Tradera, efter utklädnader till bra pris, eller om inte annat så får jag lite tips.
Som sista utväg får jag väl vara tex raggarbrud, 
men jag vill inte se för vardaglig ut, eller ja... Jag Är ju en raggarbrud..
Jag får inte vara klädd för likt nått jag skulle kunna se ut till vardags.
Utan tycker det är roligare att få just klä ut sig mer!

(klicka för att förstora bilder)







 
 

 
 
 
 
Sitter och tittar på nätet, så får se om jag antingen får tips eller kan köpa nått.
Ska även ut en dag och titta i leksaksbutiker också.
Även www.buttericks.se, eksons.se och funnyproducts.se har en del ser jag......
 










Inga kommentarer: