måndag 19 oktober 2009

Advises from ya'll



Ja nu tvättar jag för fullt här!
Behöver tvätta allt från påslakan, till dusch draperi.
Även två mattor behöver tvättas.






I natt fick jag sova mer som ni säkert läst redan! Skööönt!
 
 Såg även igår att mitt källarförråd är klart.
Fanns ju inget till denna lägenhet då jag flyttade in, så mitt förråd
har varit på en helt annan adress, men nu finns det ett.
Med tanke på all förvarings brist som är i denna lgh, 
så kommer jag ta en massa och lägga in i detta förrådet.
Ligger bröte överallt här i lägenheten tycker jag.... Finns inte ens en städskrubb ju!!

 
 
- Readerz -
 Såg att jag fått ett mail från en dansk läsare, som tipsade om en bra lösning till Wilmers dåliga mage.
Tycker det är bra att ni läsare lägger er i lite, sånt gillar jag!
Har ni tips, råd eller bara åsikter, så lägg gärna in en kommentar här i bloggen.

Det är så kul när ni är delaktiga i bloggen happy 
 
 
 
Tackar för dina tips! Det var bra tips!


Inga kommentarer: