tisdag 8 september 2009

Quiz

Är hemma igen och gjorde precis ett test på Facebook...
"Hur är du som person?" hetter testet.
Jag fick resultatet "Glader" och motiveringen är:


Du ser glatt på tillvaron och livet. 
Folk uppfattar dig som en lycklig och lättsam person och du får lätt nya vänner. 
En utmaning tar du som något spännande och nödvändigt i livet 
och oavsett vad resultatet blir så lär du dig något av det. 
Du är en riktig glader, men tänk på att ibland får man 
erkänna att saker inte blev som man hade hoppats! 
 
 
 




Jo detta stämmer ju faktiskt haha!
Jag är ofta en pajas och folk i min närhet skrattar alltid och frågar om jag mår riktigt bra haha!
Eftersom jag har skrattanfall, skämt och uttryck på det mesta.
Jag kan så klart vara allvarlig när jag behöver, men skojar gärna till det också.
Jag brukar säga då nått misslyckats, som tex ett förhållande eller så,
att jag lärde mig iallafall nått av situationen!

1 kommentar:

Lilliss sa...

haha det stämmer jätte bra in på dig!