lördag 1 augusti 2009

The winner takes it all

.


Låg ibland rätt jämnt till då vi spelade wii, jag och pappa.
Men jag låg oftas bäst till ha-HA!
Hehe vi små retar varann då ibland och har riktigt kul då vi spelar.
Mest golf på hans nya Tiger Wood blev det.
Men sen körde vi även lite expert i bågskytte,
där det gick bra för mig igen!

Skulle vilja köpa hem mer sport spel

men kostar lite per spel trots allt.. Suck.
Jag gillar de flesta sport spelen, men inte boxning och sånt,

utan mer sånt som tennis, golf, bowling, pingis, bågskytte osv.


Vet ni sidor där dom säljer bra spel till fina priser så tipsa gärna!

Ginza och tradera är jag lite inne på ibland,

men får ändå avvakta ett tag med sån typ av shopping.



Nu är det Michael Jackson konsert på 4an, från 92,

då han var som bäst! Herregud ja... Vad FOLK!!

Det var intressant att se, men klockan är mkt som sagt.

Synd att dom inte valde bättre tid att visa konserten.

Började vid 1.20 och slutar vid 3.45 så lång konsert.

Inte min idol men ändå lite intressant att se.

Bra låtar en del hade han me.
Åkte från pappa kl tolv och nu i skrivande stund

är kl 2.30 så dags att sova. ..Natti

.

Inga kommentarer: