söndag 30 augusti 2009

Helgens Camping

.
Håller på att byta foton med Linda och Maria nu.
Foton ifrån helgens camping alltså.
Jag la in mina i datorn direkt då jag kommit hem.
Något enstaka foto på mobil vart det, samt två videoklipp med mobil,
resten av fotona togs med min digital kamera.
Så bara jag hade sammanlagt 331 foton.

Vi byter nu som sagt. Tar mig även lite kaffe.
Första koppen för idag står framför mig nu, så ska bli gott!
Seg och trött är jag idag!

Badade Wilmer då jag kom hem också.
Fick bli direkt bad eftersom han var dreglig över hela sig från bilturen.
Skönt att ha det gjort med faktiskt.

Kommer skriva om helgen så snart alla foton finns och då jag känner att jag orkar.
Förut vart jag så trött att jag lätt hade kunnat somna, men gjorde inte det.
Får se om kaffet piggar upp mig lite.

1 kommentar:

Tiggir sa...

vill be om ursäkt till att du vart så blöt!! men tack för en rolig helg