onsdag 26 augusti 2009

Grocery shopping

.






Nu har jag handlat precis!
Åkte vid 15 och cykeln är den röda, nya saken .LÄNGST IN!
Nedanför fönstret och längst in står den!
Började med att jag skulle flytta på tusen cyklar, för att få ut min!
Sen ska jag iväg till Maxi, som tar kanske 15-20 minuter på cykel.
Samma visa precis varje gång! Inte så kul precis.
Köpte lite choklad, att ha som bensin i min motor så att säga...


På hemvägen nu, så såg jag lite reg skyltar.
Blev att jag fick lite sjuk fantasi, där jag sista biten fick promenera upp
med min tunga 'packåsna' för en längre backe i närheten av hemmet.





Hmm...

Jag vill också ha mitt
namn på min reg skylt!








WOW??

Njaaa...
Då har ni inte sett mkt!








Men va bra!

Tror inte jag skulle vara
Gla om jag hade en
VIT Volvo, men visst!








Ja med tanke på
vilket djur Peugeot
i bilmärket är,

så är det ju inte fel
om bilen är Tam!







Ja om man inte förtjänar
att klassas som en bil,
så kan man ju alltid vara en
kopia och kalla sig för Byl!




Inga kommentarer: